Re: [FORENING] SSLUG er nu kun næststørst

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Det jeg høre ofte er at SSLUG på en eller anden udefineret måde er for
> dominerende. *Det* problem løses ikke ved at vi i sslug opretter et
> nationalt samarbejde, snarre tværtimod.

Ironisk nok går kritikken når den er mest konkret, på at diskussioner
vedrørende hvordanopen source-samfundet uden for sslug skal styrkes
oftest bliver afgjort på sslug-forening (eller sslug-misc tidligere).

Og netop det er en meget velplaceret kritik jeg finder stor forståelse
for.

Jeg synes at det er dumt at vi i sslug diskuterer hvad andre danske
lug'ers problem er og hvordan *vi* bedst løser dem. Jeg vil se
interesseret på det hvis det kommer fra personer i andre LUG'er, men
fra sslugfolk tror jeg at jeg vil betragte det som varm luft.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 sslug@sslug |     more important than one might think as there is a