Re: [FORENING] SSLUG er nu kun næststørst

Jon Bendtsen skrev:

> Vi ønskede at trække de tekniske lister ud af sslug, da
> det er dem der gør sslug til defakto DK-LUG.

Hvordan kan de gøre SSLUG til defacto-DK-LUG, når de ikke
gør SSLUG til defactor-SE-LUG?  Jeg tror du overser noget
meget væsentligt.  Og under alle omstændigheder ville det
være urimeligt at henvise SSLUG's skånske medlemmer til en
danske forening.

Jacob
--
"... while the C compiler will happily generate code for
 almost anything produced by leaning on the keyboard."