Re: [FORENING] SSLUG er nu kun næststørst

On Mon, Dec 15, 2003 at 09:53:23AM +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det mindes jeg ikke.  Jeg mindes kun et forsøg på at lave
> SSLUG om til en rent dansk forening.  Og det vil jeg fortsat
> modsætte mig og modarbejde.

Vi ønskede at trække de tekniske lister ud af sslug, da det er
dem der gør sslug til defakto DK-LUG.
Det ønskede vi for at de medlemmer fra jylland og andre områder
der ikke hører under Sjælland og skåne, nu melder sig ind i
sslug, og evt. en lokal LUG, hvis der altså er en?
Det er mit indtryk at det at SSLUG er defakto DK-LUG gør at
folk melder sig ind her, og dermed opstår de lokale LUG'er
kun meget langsomt.

JonB