Re: [FORENING] SSLUG er nu kun næststørst

Jon Bendtsen skrev:

> Jeg, og andre har forsøgt tidligere.

Det mindes jeg ikke.  Jeg mindes kun et forsøg på at lave
SSLUG om til en rent dansk forening.  Og det vil jeg fortsat
modsætte mig og modarbejde.

Jacob
--
No trees were killed in the sending of this message.
However a large number of electrons were terribly inconvenienced.