Re: [FORENING] SSLUG er nu kun næststørst

Jon Bendtsen skrev:

> Jeg synes at vi skal lave DK OS User Group, der har de
> tekniske mailing lister, for det er jo teknikken vi er
> fælles om. Og så kan møder og arrangementer ske på de
> lokale *UG'ers lister.

Du er meget velkommen til at oprette en »DK OS User Group«.
Jeg tror ikke der er nogen der kan eller vil sætte sig imod
det (muligvis bortset fra dem der skal tegne kortet på
"www.lug.dk" om).

Jacob
--
No trees were killed in the sending of this message.
However a large number of electrons were terribly inconvenienced.