Re: [FORENING] valgresultat

On man, 2003-12-01 at 20:53, Ask Holme wrote:

> Arrgh, jeg forstår det simpelthen ikke, hvorfor er der nogle (rimelig
> tilfældige) folk som har fået gul baggrund i deres tal ? hvorfor er
> baggrunden til nogle af stemmerne hvid i modsætning til de gennemsigtige

Her kommer min fortolkning af programmet;
* gul viser de personer som kan vælges ind alene på deres antal
  første-stemmer.
* grøn viser de personer som kan vælges ind på deres antal
  første- og anden-stemmer.
* orange-gul viser de personer som kan vælges ind på deres antal
  første- anden- og tredie-stemmer.

Fordelingstallet 4 er nøglen.

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 5. og 6. marts 2004 i Symbion.