Re: [FORENING] valgresultat

Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> wrote:
> Hej!
>
> Nåh, jeg har ellers fremsendt filer til rette vedkommende,
> men jeg synes ikke at have set det officielle valgresultalt
> endnu. Men her er det altså:
>
> http://www.sslug.dk/~keld/endeligt-resultat.html
Arrgh, jeg forstår det simpelthen ikke, hvorfor er der nogle (rimelig
tilfældige) folk som har fået gul baggrund i deres tal ? hvorfor er
baggrunden til nogle af stemmerne hvid i modsætning til de gennemsigtige
?

--
Ask Holme
Life is just another weird dream, full of shadows, mysteries and a false feeling of happyness