Re: [FORENING] Jeg faldt lige over

"Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Jeg mangler stadig en henvisning til hvad det er der er irrelevant.

Jeg blev lige afbrudt af lidt presserende arbejde, men altså:

Jeg opfatter sslug-forening som en meget snæver, intern liste. Den
eksploderede af en eller anden glemt grund i starten af året, men det var nu
om interne ting - sådan mestendels.

> Hvis vi f.eks. antager at det er det om JP og SCO, så valgte jeg at poste
> her, frem for de andre, fordi der er ikke tale om itpolitik, emnet er for
> vigtigt til misc (som jeg iøvrigt er blevet bedt om ikke at poste på), og
> pr opfatter jeg som steder hvor man arbejder for at lave konkrete pm'er,
> hvilket ikke rigtigt ser ud til at være tilfældet for denne sag?

<sidespring>
Nu husker jeg det som et smæk med døren, da du erklærede, at du ikke længere
ville skrive på misc. Personligt har jeg savnet dine indlæg der, og vil da
gerne opfordre dig til at hoppe på igen.
Og nej - lad os nu endelig ikke tage fortiden op, dine synspunkter er savnet
af i det mindste en anden, så kan du jo overveje om det ikke er nok.
</sidespring>

> At JP bliver aktiv i udspredningen af FUD omkring Linux synes jeg er et
> foreningsanliggende - gerne et der kunne udløse en PM, men inden skal det
> vel diskuteres på foreningslisten om det er relevant.
>
> Eller hvad?

Jeg synes også, at det er et foreningsanliggende, men det er ikke et emne,
der handler om sslug selv (og dermed hører hjemme her), men derimod om hvad
sslug mener, vil gøre udadtil osv. Derfor synes jeg, at det hører hjemme på
en af de lister, der netop er til for at behandle emner, der rækker ud i
verden. (Forøvrigt startede emnet jo der for 40 indlæg og flere dage siden,
så der er også lidt cross over det)

Og se den her snak synes jeg faktisk hører til på denne liste - bare en gang
imellem.

sslug-forening bør efter min mening være den mest kedelige af listerne -
sådan en rigtig nørdet en, som kun de interesserede gider følge, og hvor der
aldrig opstår større debatter, fordi der jo aldrig (mere) opstår større
interne problemer;)
En eller anden liste skal der da være, som det kræver lidt ekstra at turde
skrive på, ik? Jeg fik da en del pizzaer indenbords inden jeg turde forsøge
mig.