Re: [FORENING] Jeg faldt lige over

On Thu, 22 May 2003 21:43:44 +0200 (CEST)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> Jeg mangler stadig en henvisning til hvad det er der er irrelevant.
>
> Hvis vi f.eks. antager at det er det om JP og SCO, så valgte jeg at poste
> her, frem for de andre, fordi der er ikke tale om itpolitik, emnet er for
> vigtigt til misc (som jeg iøvrigt er blevet bedt om ikke at poste på), og
> pr opfatter jeg som steder hvor man arbejder for at lave konkrete pm'er,
> hvilket ikke rigtigt ser ud til at være tilfældet for denne sag?

Jamen det er forkert.
Alt hvad der rækker ud af foreningen hører hjemme
under it-politik eller misc eller pr. At du og andre  ikke kan
finde ud af hvor den hører hjemme blandt de nævnte grupper
berettiger  den ikke til at OT den her.

Personlig ville jeg sætte den i misc. At misc ikke skulle kunne bruges
til seriøse ting er en klar fejlfortolkning. (at der skulle være nogen
der har bedt dig om ikke at skrive der, det kan jeg ikke tage seriøst)

--
Poul-Erik Andreasen