Re: [FORENING] Jeg faldt lige over

On 22 May 2003, Peter Toft wrote:

> <sslug@sslug> eller
> <sslug@sslug>
> evt. <sslug@sslug>

Jeg mangler stadig en henvisning til hvad det er der er irrelevant.

Hvis vi f.eks. antager at det er det om JP og SCO, så valgte jeg at poste
her, frem for de andre, fordi der er ikke tale om itpolitik, emnet er for
vigtigt til misc (som jeg iøvrigt er blevet bedt om ikke at poste på), og
pr opfatter jeg som steder hvor man arbejder for at lave konkrete pm'er,
hvilket ikke rigtigt ser ud til at være tilfældet for denne sag?

At JP bliver aktiv i udspredningen af FUD omkring Linux synes jeg er et
foreningsanliggende - gerne et der kunne udløse en PM, men inden skal det
vel diskuteres på foreningslisten om det er relevant.

Eller hvad?

Mads

Unix is here to stay. The Internet is Unix, all network administrators cut
their teeth on Unix, and many of them say they'll give up Unix when you pry
it from their cold, dead fingers.