Re: [FORENING] SCOs trusler

Erik Lange <sslug@sslug> writes:

> Hvis man ikke har nogle midler til at føre en sag, er der så vidt jeg
> ved noget der hedder "fri proces" i dansk retspraksis...

Jeg tror slet ikke at dansk retspraksis tillader at sagsøge et
usamerikansk firma for i usamerika at have udtalt sig om overtrædelse
af usamerikansk lovgivning.

Hvis det er pressen du ville sagsøge så tror jeg der er rimelig brede
grænser for hvilke udtalelser de må viderformidle.

--
 Peter Makholm     |    I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
 sslug@sslug |      me, to everyone, and may each of you fry in hell