Re: [FORENING] JP: ... principperne om gratis software formentligbryde sammen

On 22 May 2003, Henrik Christian Grove wrote:

> Burde du ikke tage den diskussion under armen og smutte over i
> sslug.itpolitik?

Jeg mente at det var relevant for foreningen og vel egentlig mest som en
støtte til dem der er igang med at skrive en pr. Der er ikke meget politik
i det, efter min mening.

Og, nej, jeg har ikke tid til at bidrage. Hvis folk vil svine mig til for
at lave støj, fint, fint, go ahead, jeg er rimeligt tykhudet...

Mads

Smoking kills. If you're killed, you've lost a very important part of your
life.
            - Brooke Shields, during an interview to become spokesperson for a
                                               federal anti-smoking campaign.