Re: [FORENING] itpolitik META

Erik Lange skrev:

> Nej - men den ene af dem ;-)

Godt ord igen.  Så er vi vist alligevel enige.

> Det mener digitalforbruger.
>
> Det er også min opfattelse, at det er forbrugerrådets
> holdning.

Så tror jeg Digitalforbruger og Forbrugerrådet har min
personlige opbakning til at kæmpe for den sag, men det har
ikke noget at gøre med at jeg bruger Linux.

> Men det gør den jo netop ikke ;-)

:-(

Så håber jeg at du, "den anden Erik" og de andre aktive på
"sslug.itpolitik" kan formulere en holdning til de
SSLUG-relevante problemstillinger, som bestyrelsen så kan
offentliggøre som SSLUG's officielle holdning.

:-)

Jacob
--
"I am an old man now, and when I die and go to Heaven there are two matters
 on which I hope enlightenment. One is quantum electro-dynamics and the