Re: [FORENING] itpolitik META

On Tue, 20 May 2003 14:46:00 +0200, Erik Lange <sslug@sslug>
wrote:

>Nej - men den ene af dem ;-)

Iøvrigt vil jeg ikke på nogen måde diktere hvad SSLUG skal mene noget
om - det var en ren service henvendelse fra min side, i et forsøg på
at gøre opmærksoom på, at her er måske noget man burde være opmærksom
på, før det er forsent, og Linux bliver værdiløst for alle andre end
nørder der kun bruger deres PC til at programmere, men som også ønsker
at benytte deres PC til f.eks. at lytte til musik og modtage streamede
tv-programmer fra DR og TV2 m.m.

Hvis ikke SSLUG anser det for et problem, så fint med mig :-)

Jeg anser det personligt som et stort problem for udbreddelsen af
Linux blandt almindelige mennesker - men det er nok bare mig...

Undskyld forstyrrelsen.

Venlig hilsen,
Erik Lange