Re: [FORENING] itpolitik META

On Tue, 20 May 2003 14:27:26 +0200 (MET DST), Jacob Sparre Andersen
<sslug@sslug> wrote:

>Men det er ikke en gyldig grund til at SSLUG skal have en
>mening om begge dele.

Nej - men den ene af dem ;-)

>Hvem siger det?

Det mener digitalforbruger.

Det er  også min opfattelse, at det er  forbrugerrådets holdning. De
får mange henvendelser fra folk, der ikke kan forstå, at de ikke må
overspille deres nyindkøbte bastard-CD'ere til deres MP3-afspillere
(eller Linux-PC).

>Bare loven og administrationen af den stiller linux-brugere
>og brugere af andre styresystemer lige, så er der ikke nogle
>SSLUG-relevante problemstillinger.

Men det gør den jo netop ikke ;-)

>Men her diskuterer vi udelukkende om emnet er SSLUG-relevant
>eller ej.

Åh.. undskyld - hvis ikke jeg kan fremføre eller henvise argumenter
for det, så er det korte svar; ja, det er Linux-relevant.

JSA: nej det er ej
EL: jo det er
JSA: nej det er ej
EL: jo det er