Re: [FORENING] itpolitik META

On Tue, 20 May 2003 12:36:49 +0200, Erik Josefsson
<sslug@sslug> wrote:

>Der er mange oneliners i den her diskussionen. Hvis nogen(tm) vil
>genbruge gammel kod, have a go:
>

>("nogen ubegriblig regexp" for at byte "infosoc" mod f eks "phonofile")
>
><infosoc-light n' hard>
>
>SSLUG önsker informere folketinget (?) om hvad foreningen frugter av
>implementering av infosocdirektivet:

Infosoc _er_ blevet implementeret her i danmark :-(

Her er digitalforbrugers holdning til de negative konsekvenser - mange
af dem er efter min menig særdeles relevante for Linux-brugere:

http://www.digitalforbruger.dk/Members/erla/Konsekvenser_af_ny_ophavsretlov.pdf

Til fri inspiration...

Hilsen,
Erik L