Re: [FORENING] itpolitik META

Erik Lange <sslug@sslug> writes:

> Litten Hansen fra Copy-Dan var f.eks. meget lydhør overfor mine
> argumenter, da jeg fortalte hende, at det planlagte system vil afskære
> en del borgere fra at benytte det.

Er vi enig om at det er to forskellige diskussioner om man generelt må
kopiere biblioteksmateriale og om staten bør udvikle/støtte et system
der gemmer data i et format som linux-brugere ikke kan tilgå?

Lige nu tror jeg kun at Sparre og jeg siger at sslug ikke bør have en
samlet holdning over for det første.

--
 Peter Makholm     |              I have no caps-lock but I must scream...
 sslug@sslug |                                               -- Greg