Re: [FORENING] itpolitik META

On Tue, 20 May 2003 08:55:12 +0200
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

> Personligt ser jeg det ikke linuxrelevant og jeg så nødigt foreningen
> udtale sig om det som forening.

100 % enig.

> Hvis det skal diskuteres i sslug er
> .itpolitik dog det rette sted da det er en rent politisk spørgsmål.

IMHO burde "hvis" ersätters med "hvordan" sa kommer den her
tråden måske lidt längre!

> Det er til gengæld ikke et itpolitisk spørgsmål. Tag ikke fejl og sæt
> jura og politik ens.

Naturligtvis har du ret, men vi har en liste dedikeret till bl a
patentspörgsmål som ifolge din (korrekte) fortolkning av ordet
"politik" har fejl navn.

Ska vi oprette sslug@sslug (f eks pateter) og
sslug@sslug (f eks bibliotek) og sortere
diskussionerne bedre?

Politiker sitter i lovstiftende forsamlinger. Lover stiftes fra
politiske vurderinger. Måske sslug@sslug og
sslug@sslug er bedre? Hver liste er potentiellt
linux-relevant.

//Erik