Re: [FORENING] itpolitik META

Erik Josefsson <sslug@sslug> writes:

> Hvorfor diskuteres "Kulturminister vil forbyde kopi af lånte cd'er"
> og "Må man downloade musik man har på CD ?" på sslug-itpolitik?

Personligt ser jeg det ikke linuxrelevant og jeg så nødigt foreningen
udtale sig om det som forening. Hvis det skal diskuteres i sslug er
.itpolitik dog det rette sted da det er en rent politisk spørgsmål.

> Hvorfor blev det ingen diskussion på sslug-itpolitik om "SSLUG vs. SCO"?

Det er til gengæld ikke et itpolitisk spørgsmål. Tag ikke fejl og sæt
jura og politik ens. Emnet diskuteres på sslug.misc, mest afledte
diskussioner da vi af gode grunde ikke ved hvad sagen drejer sig om så
længe at SCO ikke kommer med mere konkrete anklager.

--
 Peter Makholm     |     If you can't do any damage as root, are you still
 sslug@sslug |                                          really root?