Re: [FORENING] itpolitik META

On Mon, 19 May 2003, Erik Josefsson wrote:

> Hej.
>
> Hvorfor diskuteres "Kulturminister vil forbyde kopi af lånte cd'er"
> og "Må man downloade musik man har på CD ?" på sslug-itpolitik?

Fordi ophavsretsreglerne er ret relevante for alt hvad vi kan og må. Også
i forhold til Linux.

> antal indlägg >100
>
> Hvorfor blev det ingen diskussion på sslug-itpolitik om "SSLUG vs. SCO"?

Fordi vi lægger sag an imod dem - de bruger kode i deres produkter jeg har
ophavsretten til, uden at have fået lov. Jeg vil godt nok ikke sige
hvilken kode det er, men jeg skriver til alle deres kunder snart og siger
at de skal finde sig en advokat.

Mads

Unix is simple. It just takes a genius to understand its simplicity

                                 - Dennis Ritchie