Re: [FORENING] itpolitik META

On Tue, 20 May 2003 00:17:15 +0200, Poul-Erik Andreasen
<sslug@sslug> wrote:

>Aner det  ikke. Spørg dem der diskuterer. Selv om SSLUG har visse
>regler om de forskellelige lister tro jeg ikke på censur.

Jeg har flere gange opfordret folk til at fortsætte diskussionen om de
ikke Linux-relevante emner hos digitalforbruger...

Jeg synes det er uhøfligt ikke at svare på  tiltale, så derfor svarer
jeg på den liste, når folk alligevel fortsætter diskussionen der...

Det er jo åbenbart et emne der berører folk.

>Der er jo ikke meget andet end FUD, det kan man ikke diskutere særlig nemt.

Men dog mere relevant for SSLUG'ere end biblioteks-kopiering - IMHO.

Hilsen,
Erik L