Re: [FORENING] tyge meget syg

Janus Sandsgaard skrev:

> Har vi nogle potentielle sponsorer i ærmet?

Det må vi hellere lade en fra bestyrelsen svare på.

> Hvad er det forresten tyge laver - CVS for linuxbog.dk?

 * CVS for »Linux - Friheden til ...«
 * CVS for andre små SSLUG-projekter (bl.a. folderne)
 * Vært for <http://speling.org/>
 * Vært for <http://linuxforum.dk/>
 * Vært for <http://www.linux.dk/>

(og sikkert også noget mere som jeg har glemt)

Jacob
--
"Vi andre har dog den anstændighed at gøre det på 6.000 km.s
 afstand!"                         -- Divus Madsen, exam.gud