Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Sun, 4 May 2003, Kristian Vilmann wrote:

> Mads Bondo Dydensborg wrote:
>
> Snip snip

> Det var dagens sætning. Humor er sq en god ting.

Det er godt at nogen kan finde det morsomt - jeg er sgu godt klar over at
det er sygt - nærmest tragikomisk :-)

> Håber du fik bygget hus til familien :)

Vi fik faktisk ganske meget ud af dagen. Prøvehuse er bare kun åbne søndag
13-16. Tillykke med valget, iøvrigt.

Mads

A series on the annoying idiosyncrasies of popular programs such as Windows,
Word and Excel features irritating or irritated animals. Word 97 Annoyances
sports a decidedly miffed opossum, while Windows 98 Annoyances gets a European
common toad, covered with warts.
                         - Elizabeth Weise, USA TODAY, on O'Reilly bookcovers