Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Sun, 4 May 2003, Peter Makholm wrote:

> Altså bare det sædvanlige mudder du plejer at smide på min person.

Jeg bilder mig ind at det er mere substantielt end mudder. Iøvrigt er
flere formentlig af den opfattelse at det mudder jeg kaster efter dig
hænger bedre fast på mig selv.

> Tak.

Du har ret i at det ikke er godt. Jeg mener at du engang har sagt noget i
retning af at du ikke ville acceptere at SSLUG tilsluttede sig holdninger
du som bestyrelsesmedlem ikke var 100% enig i.

Da jeg ikke engang vil forsøge at finde det (en nål i en høstak), kunne du
jo skrive (som den afdøde Erhard Jacobsen) at det har du aldrig sagt eller
ment.

Jeg er heller ikke stolt af sådanne referencer. Men, jeg bliver nogen
gange nødt til at støtte mig til min opfattelse og hukommelse. Derfor
tager jeg naturligvis også nogen gange (ofte?) fejl.

Mads

You know you're a Linux geek when...

    You can reconstruct your fstab from scratch, and not even think about it.

                                                     - segfault