Re: [FORENING] Valgkamp ---- IT-politisk profil?

On Sun, 4 May 2003 07:23:15 +0000 (UTC)
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> Jeg vil bare være ked af at SSLUG ikke er opgaven voksen, man skal
> være opmærksom på at med 6.000 medlemmer og en geografisk placering
> der dækker 50% af den danske befolkning, så bør og skal SSLUG fylde
> meget i debatten. Det er ikke nogen skam... det vil nærmest være et
> hul hvis det ikke sker.

Enig. Jeg ved ikke om det er en opponering imod det jeg skriver eller
bare en "jeg er enig udtalelse" du kommer med Jesper :).
Jeg mener bestemt at SSLUG skal søge at få andre foreningers
bidrag/underskrift på div. udtalelser SSLUG ønsker at komme med - og et
samarbejde uanset i hvilken grad med andre foreninger om fælles formål
kan jeg kun se som positivt.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."