Re: [FORENING] Status for www.sslug.dk

"Frank Damgaard" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
> On Fri, May 02, 2003 at 23:01:32 +0200, Jon Bendtsen wrote:
>

> IDE mangler normalt command-queuing, og det kan mærkes!
> IDE er ok til en-process/en-bruger maskiner, men er ikke ligeså egnet
> som SCSI til www.sslug.dk (jeg kan huske da det var IDE disk...)
Har det den store betydning, hvis disken primært bliver brugt til fx. at
spejle images?
Jeg tager en Barracuda (120GB) med, så kan du jo overveje sammen med de
andre admins, om I vil tage imod den, evt. blot i en overgangsperiode.
(Det virker på mig lidt fjollet at anskaffe nye SCSI diske til den gamle
controller.)