Re: [FORENING] FYI: Valget i morgen - hvad jeg stemmer

I sslug.forening, skrev Preben Bille Brahe:

>  Jeg vil kalde det i strid med demokratisk tankegang.

Så:
"Holger og konen sir nej til Unionen" er også i strik med demokratisk
tankegang.

>  Hvis det er en stemmeafgiver - hvorfor ? Jeg stemmer på en kandidat ud fra
>  kvalifikationer - ikke på grund af kendskab til dem der stemmer på hende (ham).

Det er korrekt, men information om hvem der deler synspunkter med
personen, fortæller også noget om personen.

>  Og jeg kan sagtens komme med et gæt på hvem Mads stemmer på - men jeg har
>  hverken ret eller lyst til at vide det eksakt.

Fair nok, der er da et par stykker mere som jeg også godt kunne tænke
mig at vide hvem de stemmer på. :-)

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug