Re: [FORENING] Valgkamp ---- IT-politisk profil?

I sslug.forening, skrev Klavs Klavsen:

>  Da IT-politik er et nødvendigt onde (Hvis bare de ville lade være med at
>  lave lovgivning der forhindrer mig at have friheden til at vælge), så
>  mener jeg at en it-politisk profil kan være en god måde at løfte den
>  opgave jeg mener SSLUG bør løfte (i samarbejde med alle de andre
>  UserGroups der har samme interesser) på dette område. Så kort svar ville
>  være ja :)

Jeg vil bare være ked af at SSLUG ikke er opgaven voksen, man skal være
opmærksom på at med 6.000 medlemmer og en geografisk placering der
dækker 50% af den danske befolkning, så bør og skal SSLUG fylde meget i
debatten. Det er ikke nogen skam... det vil nærmest være et hul hvis det
ikke sker.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug