Re: [FORENING] Valgkamp ---- IT-politisk profil?

On Sat, 3 May 2003 11:44:14 +0000 (UTC)
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> Et hurtigt spørgsmål til alle kandidaterne..
>
> Skal SSLUG have en IT-politisk profil?

Da IT-politik er et nødvendigt onde (Hvis bare de ville lade være med at
lave lovgivning der forhindrer mig at have friheden til at vælge), så
mener jeg at en it-politisk profil kan være en god måde at løfte den
opgave jeg mener SSLUG bør løfte (i samarbejde med alle de andre
UserGroups der har samme interesser) på dette område. Så kort svar ville
være ja :)

Jeg har tidligere forsøgt at starte en sådan diskussion, uden held:

http://www.sslug.dk/emailarkiv/itpolitik/2002_12/msg00270.html
http://www.sslug.dk/emailarkiv/itpolitik/2003_01/msg00082.html

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."