Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Tue, 29 Apr 2003 23:23:21 +0200
Kurt Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

> Nu skal vi altså til det igen. Hvem stiller op og på hvilket grundlag?

Desværre blev det lidt sent jeg fik tid til det bl.a. pga. lidt
server nedbrud:(

Først vil jeg sige at Frank har formuleret mine holdninger så godt i sit
indlæg :) :
http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_04/msg00259.html.utf8

Det virker måske dumt at henføre til det Frank har skrevet - men alt det
han skriver er præcis de tanker jeg har gået med i lang lang tid - og
det virker altså dumt at forsøge at formulere noget - han allerede har
formuleret så godt.

Til det vil jeg tilføje at jeg ser mig selv som værende en dygtig
mægler, forstået på den måde at jeg synes jeg er god til at få uenige
parter til at enes. Jeg synes ofte det viser sig at man egentlig er
enige på de fleste punkter, men bare bruger forskellige ord for det
samme og stirrer sig blind på dette. Nogen gange bliver man selvfølgelig
også bare enige om at være uenig ;)

Især denne egenskab håber jeg at kunne bidrage med til SSLUG's
bestyrelse, og så selvfølgelig min største interesse nemlig interessen
for teknikken :)

Som altid er i altid velkommen til ringe eller email'e mig hvis i vil
vide noget om mig - eller passe mig op til et møde og tage en snak med
mig :)

Eller stille et spørgsmål til alle på foreningslisten - så skal jeg
gerne bidrage med mit syn på sagen.

[SNIP]

> Klavs Klavsen:
> ----------
> Klavs har jeg mødt adskillige gange og han virker på mig som en god og
> fornuftig mand. Andre jeg har snakket med har samme opfattelse af ham.
> Han vil få en stemme fra mig ved valget, da jeg tror han kan bidrage
> positivt til en løsning af de øjeblikkelige problemer og samtidig er
> visionær nok til at medvirke til sslug's fremtidige bestående.

Tak for de venlige ord.

[SNIP]

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."