Re: [FORENING] FYI: Valget i morgen - hvad jeg stemmer

I sslug.forening, skrev Ask Holme:
>  Jeg ved ikke om Peter gør, men jeg synes ikke ligefrem at det er en ting
>  som det bør være god skik at gøre, i et demokrati bør folk stemme udfra
>  deres egen overbevisning - hvis du kan overbevise dem med argumenter er
>  det fint, men at sige "hey jeg stemmer på dem her, fordi jeg har set
>  lyset, stem med" det synes jeg ikke ligefrem er pænt gjort.

Det er også en demokratisk måde at fortælle hvem der har samme
synspunkter som en selv. Jeg vil gerne minde om at da Peter ved sidste
valg fortalte at han ikke syntes man skulle stemme på Anne var det jo en
teknik af samme skuffe.

Om man så syntes det er "god skik" må så være op til en selv.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug