Re: [FORENING] Reelt valg og medlems demokrati?

"Kristian Vilmann" <sslug@sslug> wrote in message

> Forståelig anskuelse.
>
> Bare husk at pippe når du føler at du - og ikke mindst foreningen - er
klar.

yep, hvis bestyrelsen til gengæld vil huske, at der sandsynligvis ikke er
nogen,
som ønsker at skade foreningen, eller stiller uoverkommelige opgaver til
ganske
få personer, men at forslag normalt vil være fremsat med det ønske at fremme
sslug's formål, eller sagt på en anden måde, der er ingen grund til at gå i
forsvars-
position, forslag fra de menige medlemmer er ikke ment som en bebrejdelse af
den til enhver tid siddende bestyrelse, men uanset hvor dygtige og
engagerede
bestyrelsesmedlemmerne er,  kan de menige 'blinde høns' også af og til finde
korn. så når der pipper noget op, så se på pro's før con's.
mvh
stig