Re: [FORENING] Reelt valg og medlems demokrati?

"Kristian Vilmann" <sslug@sslug> wrote in message
> Måske du på mandag skulle sende en lillebitte mail til bestyrelsen og
> sige "pip pip - Jeg vi måske gerne......."
>
> Det ku' være der er nogen der lytter :)
>
> /kristian
> --

set i lyset af de sidste måneders turbolens tror jeg at den bestyrelse,
der vælges idag får sat sig ned og laver et 'regeringsgrundlag' evt.
uddelegerer forskellige opgaver (det er ganske legalt, det er tilladt
at have et liv ved siden af). når man er nået dertil, i modsætning til
sidste gang, så er tiden kommet for bestyrelsen at meddele, hvor den
vil hen og for os andre til at komme med ideer og/eller forslag.
mvh
stig