Re: [FORENING] FYI: Valget i morgen - hvad jeg stemmer

On Sat, 3 May 2003 21:25:09 +0200 (CEST)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> Ser du et problem I at jeg skriver det direkte?

Jeg ved ikke om Peter gør, men jeg synes ikke ligefrem at det er en ting
som det bør være god skik at gøre, i et demokrati bør folk stemme udfra
deres egen overbevisning - hvis du kan overbevise dem med argumenter er
det fint, men at sige "hey jeg stemmer på dem her, fordi jeg har set
lyset, stem med" det synes jeg ikke ligefrem er pænt gjort.

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver