Re: [FORENING] Reelt valg og medlems demokrati?

"Stig Flensted" <sslug@sslug> writes:

> "Frank Damgaard" <sslug@sslug> wrote in message

> nogen skal jo være de første. men den største hurdle er nok at tage
> beslutningen

Det drejer sig ikke om at tage en beslutning. Der er ikke nogen der har
noget imod at indføre elektronisk afstemning som sådan.

Det drejer sig om at muliggøre det! Det primære problem er noget så
banalt som at sikre at hver person kun får en stemme, men det er helt
umuligt når der ikke skal andet end en e-post-adresse til for at blive
medlem af SSLUG. Der skal med andre ord laves nogle meget gennemgribende
ændringer og det er ikke spor trivielt.

Og så vil jeg holde op med at prædike for de frelste.

.Henrik

--
if the user is truly dumber than you are, he will defeat you by doing
something else so dumb that it never even occurred to you.