Re: [FORENING] Reelt valg og medlems demokrati?

"Frank Damgaard" <sslug@sslug> wrote in message

> Hver gang vi skal have årmsøde/medlemsmøde brokker nogle sig
> over at vi ikke har et elektronisk system, men det kommer
> altså ikke af sig selv, der er meget arbejde der først skal laves.
> Godt nok er medlemskab af SSLUG "gratis", men det fungerer altså kun
> med frivillig arbejde af medlemmerne samt velvillige sponsorer
> når der skal betales for noget.
>
> --
> mvh Frank Damgaard  |

nogen skal jo være de første. men den største hurdle er nok at tage
beslutningen
dvs sige dette skal gøres. man kunne måske også tage 'gratis-princippet' op
til
vurdering. jeg tror ikke det ville fratage en masse lysten, at det kostede
et symbolsk
beløb at være medlem af sslug selvom det nok ville tynde ud i
dobbeltmedlemmerne.
en flad 20'er pr medlem * 3000 medlemmer( måske for pessimistisk) er alt
andet lige
60kilokr ( kunne måske være et tilskud til en ny harddisk til sslug's
maskine). i det
hele taget var det måske en ide generelt at  konstatere, at sslug er blevet
et større
foretagende, og at man nok er nødt til at have nogle indtægter, så alt ikke
stopper,
hvis der mangler ildsjæle eller sponsorer til dette eller hint.
mvh
stig