Re: [FORENING] Valgkamp ---- IT-politisk profil?

Jesper Krogh wrote:
Et hurtigt spørgsmål til alle kandidaterne..

Skal SSLUG have en IT-politisk profil?

Et ja/nej svar er helt OK, men begrundelser derfor vil klart være at
foretrække.

Jeg er ikke helt klar over hvad Jesper her mener med en itpolitisk profil (eller rettere: Ved ikke hvor bredt det dækker). Men jeg er af den holdning at SSLUG skal være fuldstændig partipolitisk uafhængig! Det er vigtigt (for mig i hvert fald). Ellers kunne man lige så godt melde sig ind i et "rigtigt" parti.

IT-politik er ikke min kop the (men det er der vist mange der mener også *S*). Alligevel har jeg gang på gang set hvor vigtigt det er at forklare politikere hvad Open Source er og endda udbrede begrebet til de offentlige instanser. Dette arbejde skal fortsætte!

Så ja - jeg mener at SSLUG skal have en itpolitisk profil. I en grad der ligger inde for foreningen formål !

/Gitte