Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

Mads Bondo Dydensborg wrote:
On Sat, 3 May 2003, Gitte Wange wrote:

Hvornår har jeg givet udtryk for en holdning der er "total enighed" ???

Der er min opfattelse at hvad du tidligere har givet udtryk for.

Undskyld (dette er ikke for at svine dig til eller komme med injurier) men din opfattelse er forkert!

Samarbejde er i mine øjne:
- At man siger hvad man mener
- At man kommer med sine holdninger
- At man er ærlig
- At man giver udtryk for sin utilfredshed (hvis en sådan findes) så denne ikke spærrer for fortsat samarbejde

Jeg synes ikke 4 ovenstående punkter er hverken urimelige eller specielt svære at leve op til. Synes du Mads?

Jeg synes ikke du nødvendigvis har ret i ovenstående punkter. Det er ihvertfald en forsimpling.

Der manglede et bl.a. i min punktliste. Samarbejde kan være mere end ovenstående. Men disse 4 ting bør altid være tilstede ved et godt samarbejde. (Igen: I mine øjne)

Sorry, godnat.

Jamen godnat da :-)

/Gitte