Re: [FORENING] FYI: Valget i morgen - hvad jeg stemmer

On 3 May 2003, Peter Toft wrote:

> Jeg tror vi har fattet hvad du mener Mads ...

Ser du et problem I at jeg skriver det direkte?

> Bare rolig - der er andre som også bliver valgt i morgen som også
> gerne vil foreningen det godt og samle foreningen bredt... også selvom
> du ikke stemmer på os.

Det afsluttede jeg vel nærmest også med at skrive.

Jeg går jo glip[1] af debatten imorgen (som jeg antager kommer), så jeg
synes det var passende at skrive mit "indlæg" her. Det har selvklart den
ulempe at alle kan latterliggøre det (hvis de vil), men hellere latterlig
end tavs.

Mads

[1] Jeg har altså igang med at bygge et hus, og skal foretage mig en hel
masse i den anledning og netop i morgen skal der ske en masse i relation
til "prøvehuse" og de har altså åbent søndag 13-16. Øv.

Remember, never ask a geek "why"; just nod your head and back away slowly...