Re: [FORENING] Reelt valg og medlems demokrati?

On 3 May 2003, Peter Toft wrote:

> Jeg kunne da aldrig drømme om at gå efter en "polariseret bestyrelse"
> Kurt kender mig klart ikke og demonsterer dette klart.
> Han tillægger mig motiver der er forkerte 100% forkerte :-((

Time out! Kurt skriver at bestyrelsen "vil blive" som konsekvens af at du
er med. Det er _strengt_taget_ ikke det samme som at du søger det.

Et tilsvarende eksempel ville være at en bestyrelse med Peter Makholm og
jeg i, formentlig ikke ville have nogen særligt hyggelige møder. Det er
ikke det samme som at hverken Peter Makholm eller jeg søger at møderne
skal være uhyggelige.

Kurt kunne f.eks. (ok, sygt eksempel) have en forventning om at resten af
bestyrelsen i deres nærmest næsegruse beundring for dig, automatisk ville
blive en flok dikkende lammehaler og at ethvert selvstændigt initiativ
ville forsvinde. Det kan du jo ikke klandres for, men derfor kan Kurt vel
godt søge at undgå den situation.

> Jeg kan kun undres og vil da meget gerne diskutere med Kurt face to face
> om det.

Bortset fra ovenstående, var det egentlig mest resten af Kurts brev jeg
synes fortjente et svar.

Mads

64 GB PAE mode works just fine on my 8GB RAM, 8-way Xeon box [..]

                                 - Ingo Molnar, Linux Kernel List, 1999-11-03