Re: [FORENING] Reelt valg og medlems demokrati?

On lør, 2003-05-03 at 19:32, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg synes egentlig Kurts brev fortjente et bedre svar.

Jeg kunne da aldrig drømme om at gå efter en "polariseret bestyrelse"
Kurt kender mig klart ikke og demonsterer dette klart.
Han tillægger mig motiver der er forkerte 100% forkerte :-((

Jeg kan kun undres og vil da meget gerne diskutere med Kurt face to face
om det.

--
Peter Toft <sslug@sslug>