Re: [FORENING] Hvorfor jeg stiller op til SSLUG's bestyrelse, og hvad jeg vil

Mads Bondo Dydensborg wrote:

Bemærk dog at jeg stadig mener at observatørstatus er en interessant post og jeg ikke ved hvordan man vælges til denne post. Jeg afsluttede vist med at skrive at det var uafhængigt af Henrik.

En gang sidste år blev det vedtaget at admin og www_admin selv udpeger en enkelt observatør.

/kristian