Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Sat, 3 May 2003, Kristian Vilmann wrote:

> Og iøvrigt tillægger du mig stadig holdninger og meninger jeg ikke har.

Jeg har en opfattelse baseret på hvad jeg har set dig skrive igennem de
sidste par år - den kan lidt valgflæsk ikke bare sådan ændre. Beklager.

Mads

Any attempt to brew coffee with a teapot should result in the error
code "418 I'm a teapot". The resulting entity body MAY be short and
stout.
                                 - rfc2324. Go look it up... :-)