Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

Mads Bondo Dydensborg wrote:
On Sat, 3 May 2003, Kristian Vilmann wrote:

Jeg henholder mig til det jeg tidligere har skrevet - erstat du med "flere" som det passer.

Dvs at "flere" har udtrykt at der skal være 100% enighed?

Det er ifølge min erindring kun Makholm der har udtrykt det så klart, men ellers ja.

Til trods for at jeg har en - måske dårlig - vane med at skrive i pluralis majestaetis, skal jeg lige minde om at det er mig der stiller op som kandidat til SSLUG's bestyrelse.
Hvad "flere" synes, må komme disse "flere" til skade.

De to første gange skulle du forstå som "du", den sidste som flere. Iøvrigt en dumsmart bemærkning, Kristian.

Måske.
Men hvis jeg havde skrevet at jeg ikke forstod dit svar, ville du sikkert bare have fortalt mig at du ikke gider forklare mig det.

Og iøvrigt tillægger du mig stadig holdninger og meninger jeg ikke har.

/kristian