Re: [FORENING] Hvorfor jeg stiller op til SSLUG's bestyrelse, oghvad jeg vil

On 3 May 2003, Henrik Christian Grove wrote:

> Overhovedet ikke. Tværtimod er du faretruende tæt på at begynde at svine
> Henrik til.
>
> Henrik skriver kun om hvordan de tacklede debatten på sslug-forening, og
> nævner ikke med ét eneste ord hvad der er sket på bestyrelseslisten.

Du har ret, jeg læste forkert, undskyld til alle, særligt til Henrik.

Dog kan Henriks bemærkninger om restbestyrelsens håndtering af osv vel
stadig opfattes som lidt vel diffuse. Men ikke mindre end min egen mail
her, så jeg må nok hellere skynde mig at frafalde.

Bemærk dog at jeg stadig mener at observatørstatus er en interessant post
og jeg ikke ved hvordan man vælges til denne post. Jeg afsluttede vist med
at skrive at det var uafhængigt af Henrik.

Mads

At some point, bits have to go into packets and routers need to make
decisions on them. Changes at that level is what I want to hear about, not
strategic company relationships.

   - John Carmack, commenting on why he (for now) does not actively support
the PowerPlay initiative