Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Sat, 3 May 2003, Kristian Vilmann wrote:

> Dvs at "flere" har udtrykt at der skal være 100% enighed?

Det er ifølge min erindring kun Makholm der har udtrykt det så klart, men
ellers ja.

> Til trods for at jeg har en - måske dårlig - vane med at skrive i
> pluralis majestaetis, skal jeg lige minde om at det er mig der stiller
> op som kandidat til SSLUG's bestyrelse.
> Hvad "flere" synes, må komme disse "flere" til skade.

De to første gange skulle du forstå som "du", den sidste som flere.
Iøvrigt en dumsmart bemærkning, Kristian.

Mads

Geeks aren't interested in politics because government doesn't double its
efficiency and speed once every 18 months.
                                                    -- Slashdot comment