Re: [FORENING] Hvorfor jeg stiller op til SSLUG's bestyrelse, og hvad jeg vil

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Ovenstående rejser det interessante spørgsmål hvordan disse "observatører"
> til bestyrelseslisten vælges.
>
> Henrik sviner her faktisk de tilbageværende bestyrelsesmedlemmer til,

Overhovedet ikke. Tværtimod er du faretruende tæt på at begynde at svine
Henrik til.

Henrik skriver kun om hvordan de tacklede debatten på sslug-forening, og
nævner ikke med ét eneste ord hvad der er sket på bestyrelseslisten.

.Henrik

--
 | inu\/  & Emacs er hvad der skal til!
 |_aTe/\