Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

Mads Bondo Dydensborg wrote:
On Sat, 3 May 2003, Kristian Vilmann wrote:

Det mener jeg du har udtrykt flere gange. Måske ikke ordret.

Hvor er det jeg har skrevet at bestyresen altid skal være 100% enige?

Og hvor skrev jeg så det?

Og jeg vil ikke have at man påstår at en bestyrelse ikke kan foretage sig noget, fordi et enkelt medlem måske ikke er tilgængelig i en periode.

Det er der heller ikke nogen der har gjort.

Jeg henholder mig til det jeg tidligere har skrevet - erstat du med "flere" som det passer.

Dvs at "flere" har udtrykt at der skal være 100% enighed?

Til trods for at jeg har en - måske dårlig - vane med at skrive i pluralis majestaetis, skal jeg lige minde om at det er mig der stiller op som kandidat til SSLUG's bestyrelse.
Hvad "flere" synes, må komme disse "flere" til skade.

/kristian

--
stack-overflow in crond