Re: [FORENING] Valgkamp ---- IT-politisk profil?

On Sat, 3 May 2003, Kristian Vilmann wrote:

> Lidt konkrete spørgsmål vil lette spørgmålet :)
>
> Nej, jeg har ingen lige nu.

Der har, mig bekendt, heller ikke været nogen.

> Men med jævne mellemrum bliver der luftet temmelig kontroversielle
> holdninger på vores lister.

Ja, men jeg har endnu ikke set nogen der ikke kunne skelne imellem deres
personlige holdninger og hvad de mente SSLUG skulle mene.

> SSLUG er ikke et politisk parti.

Det er en fantastisk skarp observation.

Mads

The Microsoft Dictionary

     security: Asks for a password. Example: Windows 95 has a high
               level of security because it asks for a password.