Re: [FORENING] Valgkamp ---- IT-politisk profil?

On Sat, 3 May 2003, Erik Josefsson wrote:

> Jag mener at metadiskussionen om eventuelle holdninger er meningslös så
> länge der ikke findes konkrete forslag på holdninger i konkrete
> it-politiske spörgsmål. Har du nogle ideer?

Ah - OK, det jeg prøvede at få Kristian til at indrømme er at der jo endnu
ikke har været nogen reel uenighed om hvilke synspunkter SSLUG egentlig
kunne tillade sig at anlægge. OK?

> Jag åker antagligtvis till EuroLinux//FFIIs konference, de Grönnes
> Hearing og AELs Manifestation i Bryssel 7-8 maj:
>
> http://swpat.ffii.org/events/2003/europarl/05/
> http://www.greens-efa.org/en/agenda/detail.php?id=998
> http://wiki.ael.be/index.php/ManifAgainstSoftwarePatents
>
> Jag har stillt op til valg til bestyrelsen den 4 maj:
> http://www.sslug.dk/moede/medlems/2003-05-04/

Og? Hvori består konflikten? Forventer du at jeg skal formulere en IT
politik for dig, som du skal (re)præsentere i Brussel?

Mads

Free your mind and your desktop will follow....
                                     Linux - the choice of a GNU generation